Mielőtt azt gondolnánk, hogy a vivatévén szereplő Ágica performanszánál nincs lejjebb, nyugodjunk meg. Van.
Éjjeli távirányirányító-csattogtatás közben találkoztam a Sanomás Storytv-n a következő műsorral. Tv-shop, csak éppen nem a szokásos konyhai szetteket, vagy otthoni sportolásra alkalmas eszközöket reklámozták, hanem szexuális kiegészítőket, leginkább hölgyek részére. Első blikkre már azon is csodálkoztam, hogy tv-shop megy az adón.
A termékeket ajánló „hölgy” nem éppen a legokosabbik fajtából való, a termékek elemzése és használati útmutatójának ismertetése közben olyan poénokat ereget, hogy az éppen aktuális termékek színe mennyire illik az ő ruhájához. Az emelt díjas számon hívható callcenter állandóan, s leginkább MOST! várja hívásunk, ordibálja a műsorvezető, de hívjuk AZONNAL.
Az első kedvenc termékem hirtelen a műpina lett, ugyanis a többi 4-5 termék (vibrációs tojás, kis-, nagydildó, síkosító, péniszgyűrű) inkább hölgyeknek szól. A nagy étvágyúak nőkre is gondoltak, hiszen akár 40 centis dupladildót is vehet a szexshopba betérést zsenántnak tartó mylady.
Szóval végülis annak legalább örülök, hogy a storytv és a hustler tv csatornák közvetlenül egymás mellett vannak beprogramozva, így legalább kiegészítik egymást. Egyiken hustler-híradó, másikon 5 forintos kiegészítők várják a nagyérdeműt. Viszont arra még nem sikerült rájönnöm, vajon a storytv miért váltott ilyen erősen célcsoportot. Értem én, hogy ez is bevétel, de azért nem lennék meglepve, ha egyszer napközben is hasonló tvshoppal találkoznék monjuk egy jó koncertfilm helyett az adón. Éljen a pénz, éljen a storytv dildója! Bazdmeg.