Véletlenül bukkantam rá a Gelato Italiano fagyifranchise honlapjára. A cég érdekes tanácsait a hogyan adjunk el több fagyit ötletbörzéből felhúzott szemöldökkel olvastam, néhol nem is hittem a szememnek.
A legdurvább tények az azonos című ötletbörze végén, azaz a lap alján találhatók. Nem tudom a cég vajon milyen felmérésre alapozza, de a következő statisztikát állítja fel a vevők hűtlenségére:
Miért tűnnek el a vásárlók?
- 1% meghal
- 3% elköltözik
- 5% új barátok miatt
- 9% konkurencia miatt
- 14%termékkel szembeni elégedetlenség miatt
- 68% ELTŰNIK munkatársunk viselkedése vagy közömbössége miatt.
Ha ezt egy temetkezési vállalkozó tenné ki a honlapjára, még nagyon morbid poénnak fel lehetne fogni, de egy fagyis cég honlapján? Demagóg, morbid és ízléstelen. Nincs időm mindegyik baromságot kiemelni, csak néhányat kiválogattam a teljesség igénye nélkül, hogy mindenki értse miről is van szó pontosan:
Fagylalt elvitelre - Miért jó ?
- Jobb ízű a termék, mert a csomagolás folyamata alatt megváltoztatjuk a termék ízét.
Classico, Decoro díszítés
- Mivel a fagylalt a gyermekek körében közkedvelt, ezért gyerekfigurás pl.bohócsapkás díszített fagyi sikert arathat.