Vállalati számlám már évek óta ennél a pénzintézetnél nyugszik. Mikor bevezették az online bankingot, nagyon megörültem, végre nem kell sorban állni stb.
A folyamatos phising támadások ellenére egy ideig volt bizodalmam az online rendszerben. Most már nem is a biztonsági megoldásokkal van problémám, hanem a rohadt kis trükkös rejtett költségekkel.
Magam után fizettem a cégnél a járulékokat, s mivel ezek állandó havi utalások, gondoltam egyszerűbb beállítani fixen a dátumot és összeget, működjön csak automatice. Természetesen előtte kb. 3szor beszéltem ügyfélszolgálattal, mert ugye miért is lehetne online bankingra online megbízást adni, na mind1. végigkérdeztem mindent, ingyenes a szolgáltatás? Igen. Az utalási jutalékon kívül semmibe nem kerül? Nem.
Végre, gondoltam magamban, megszabadulok egy állandó tehertől, s legalább spórolok havi 1 órát az utalási bohóckodás nélkül. Minden szép és jó volt, működött rendesen. Aztán néhány hónap múlva, mikor már nem magam után fizettem a járulékokat, jött a kurva nagy pofon. Természetesen a lemondást sem lehet online elvégezni, mert miért is lehetne. Mindegy túlteszem rajta magam. Azon viszont már nem, hogy a szolgáltatás ugyan effektíve nem kerül semmibe a jutalékon kívül, tehát bátran azt mondja az ügyfélszolgálatos kisköcsög, hogy ingyen van! Viszont a lemondás pénzbe kerül, mégpedig tételenként 4 ezer forintba! Hű bazdmeg, nem toljátok gyengén! Így kb. 24 ezer forintot fizettem ki ennek a mocsok banknak, hogy törölje az állandó átutalásaim. Ezek miatt a rejtett költségek miatt borzasztóan megutáltam ezt a pénzintézetet, számlám lassan bezárom, s megyek át egy másik szipolyozó céghez. Tudom, az se jobb, de ez aztán végképp undorító.