Friss topikok

  • atomgoa: igen, ez is egy lehetséges olvasata a dolgoknak, de - persze elvi síkon - onnan is lehet nézni ezt... (2013.07.08. 18:58) 5 indok, amiért idegesítő vagy a Facebookon
  • Elar: Mi 2 hete voltunk a sebészeten. Semmi nem változott, ugyanaz a rendszer. (2011.03.07. 09:59) SZTK, bazdmeg!
  • Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: @Lámpavas: lassan mondom, hogy talán te is megértsd: tehát H-A-Z-U-D-SZ! Ha azonos szolgáltatási s... (2010.11.04. 19:52) Ébresztő Magyarország!
  • Sön: Kérdés:Hogy létezik,hogy a legtöbb könyvelő csak a vállalkozó oldaláról ismeri a törvényeket az al... (2010.09.04. 06:11) Az APEH nem vállalja magáért a felelősséget
  • Sugar Meliton: A rendőrség, a bíróság, az ügyészség és a vörös karhatalmisák révén jelenleg is POLITIKAI ÜLDÖZÖTT... (2008.12.05. 03:29) Foglalod a kurvaanyádat II.

Linkblog

HTML

2008.05.26. 11:01 bplusz

A rendőrség nem veszi fel a telefont

Címkék: telefon magyarország rendőrség autó balesetveszély

Van egy ország, ahol a politikusok számán és a benzináron kívül minden napról napra csökken. A rendőrségi call centeresek száma is.
 
Múlt csütörtökön Bécs felé az M1-es autópálya 119 és 120 kilométer közötti szakaszán 130 km/h körül egy kosárlabda méretű fémdarabra lettem figyelmes a külső sávban. A rendelkezésemre álló mintegy negyed másodperc alatt a kormány hirtelen elrántása után egyből telefont is ragadtam, hogy jó, ám parkolásért és egyéb súlyos vétségekért már szarrá büntettett, webkettőn felnőtt magyar állampolgár módjára felhívjam a rendőrséget és értesítsem őket a balesetveszélyről.
 
Naív voltam. A 107-et többször – négyszer-ötször – tárcsázva nem vette fel senki a telefont, sőt, volt olyan is, hogy egyszer csak a harmadik csöngés után megszűnt mindennemű telefonos kapcsolat a szervvel. Tíz perc után feladtam. Ahogyan szépen lassan a hitemet is azzal kapcsolatban, hogy találjak bármilyen jövőbe mutató kis fényt, szikrát ebben az országban. Bazdmeg.

36 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bplusz.blog.hu/api/trackback/id/tr64487841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wiseguy 2008.05.26. 13:26:47

Néha negyed óra is eltelik mire felveszi valaki a 112-t
MIt csinálnék, ha éppen az életem forog veszélyben? Rendőrt nem tudok hívni, ha önvédekezem akkor meg a végén úgyis engem ítélnek el!

Tapló Terepjáró · http://taploterep.blog.hu/ 2008.05.26. 13:28:42

Hasonló eset, érdi felhajtó után, az M7-en szaladgáló kutyák. Hirtelen azt sem tudtam, ilyenkor kit kéne hívni...? A yard eszembe se jutott.

ghavin 2008.05.26. 13:44:47

Kis naív, azt hiszi, hogy a magyar rendőrség az állampolgárok biztonságáért van =) Rendfenntartás barátaim, RENDFENNTARTÁS, ezt a mottót kell kiolvasni a "Szolgálunk és védünk" szlogen mögül.

szociologus 2008.05.26. 13:59:37

Azért tényleg durva, hogy ez senkinek nem tűnik fel évek óta az illetékes elvtársak közül. Szerencsére "csak" hasonló helyzetben hívtam őket, de 20 percig csak azt hallhattam néhány nyelven: "Ön a rendőrséget hívta, kérjük türelmét" Türelmes voltam, a szám ingyé' hívható, az úton meg legfeljebb elütik azt a tajtrészeget, aki az autópályán négykézláb kúszott. De mi van, ha éppen a családomat mészárolja egy rablóbanda?

Bernárd atya 2008.05.26. 14:04:28

Ilyen esetben az autópálya mérnökséget/ügyeletet kell hívni, ott van minden matricán - ööö bocsánat - fényújságon a számuk. Múltkor én is kutyákkal találkoztam az M3-as új szakaszán.

Én vagyok 2008.05.26. 14:09:26

Nagyon is jól tudják, hogy a központi számot alig lehet elérni. Minél hosszabb a várakozási idő, annál jobbak a bűnügyi statisztikák. A többit mindenki kombinálja ki magának!

Gringo 2008.05.26. 14:13:46

Biztos csak én vagyok szerencsés, de nekem 30 mp-en belül mindíg felveszik.

Yume 2008.05.26. 14:14:43

Hívd uri Gellert :P Ő megmondja és megoldja......kurfa kuta meg foksz szünni... :))))

clown-- 2008.05.26. 14:17:07

Rengeteg naív ember.Amit ma Magyarországon rendőrségnek hívnak, az a korrupt pszichopata munkakerülő emberek gyülekezete.

lit 2008.05.26. 14:18:19

Így van, az autópálya mérnökséget kell felhívni. Nyáron láttuk, hogy füstöl a bozót az autópálya közepén. Második csengésre felkapták a telefont, sőt a hölgy hangján még érezni is lehetett, hogy sietve teszi le a telefont (az volt az érzésem, hogy gyorsan tenni fog valamit) és még meg is köszönte a hívást.
Egyik éjjel egy elromlott a közelünkben egy vasút átjáró (sok épület+kanyar szóval telesen beláthatatlan). Felhívtama tudakozót, hogy valamilyen MÁVos hibabejelentőt kérjek. Mondta a hölgy, hogy ilyen sajnos nincs. Együttérzően hozzátette, hogy tud kapcsolni egy forgalmi osztályt bár ott hat után általában nincs senki...

Boby 2008.05.26. 14:20:46

Ja én az M5-ösön megyek, forgalommal szemben jön egy fehér terepjáró. Majd összefostam magam, én 130-cal, ő is teper, egy villanás volt. Hívom a 112-öt, először magnó, majd egy női hang, mondom mi az ábra, megijed ő is, kapcsolja az autópályarendőrséget. 5 perc Mozart után meguntam, azalatt én is 10 km-ert mentem, a terepjáró is. Szerencsés esetben lehajtott, mert csak túlment egy lehajtón és nem egy szenilis balfasz volt, aki észre sem vette, hogy rossz irányba megy.

grand 2008.05.26. 14:22:00

Én spec. többször is hívtam rendőrt balhé miatt (egy időben szar helyen laktam ilyen tekintetben), bizony negyed óra az átlag, mire van aki felveszi a telefont. És ez a valaki utána még tovább is kapcsol sokszor az illetékes kapitányságra, ami ismét várakozást és a történet újboli előadását jelenti. Bizony min. 20-25 perc, mire rendőrjárőr a környékre kerül! Ennyi idő alatt láttam már lakást tökéletesen szétverni embereket, asszonyt végigrugdosni férjet a 30-40 m hosszú körfolyosón és komplett betörést-lakáskirámolást-meglépést a rendőrök elől is...

-putyin- 2008.05.26. 14:30:53

egyszer megfogtam egy srácot hajnalban, hogy két kocsi tükrét is leverte. kb 15 percig csörgettem a yardot, míg a telefonom totál lemerült. nem volt pofám elkérni a gyerek telefonját....íg

-putyin- 2008.05.26. 14:30:54

egyszer megfogtam egy srácot hajnalban, hogy két kocsi tükrét is leverte. kb 15 percig csörgettem a yardot, míg a telefonom totál lemerült. nem volt pofám elkérni a gyerek telefonját....íg

M. 2008.05.26. 14:42:18

Tisztelt Állampolgár!

Ön a Magyar Köztársaság Rendőrségének segélykérő számát, az 107-et hívta. Amennyiben vészhelyzetben van, és munkatársunk 5 másodpercen belül nem veszi fel, kérjük, jelezze a hibát és tegyen bejelentést... öööö... az 107-es számon.

Köszönjük bizalmát!

M. 2008.05.26. 14:45:19

Egyébként meg kedves Posztoló, szerintem írj nekik egy e-mailt. A rendőrségnél tudtommal és tapasztalataim szerint szó sincs a clown által említett munkakerülésről és pszichopátiáról - pénz- és létszámhiányról, túlterheltségről, káoszról és alkalmatlan vezetőkről annál inkább.

Nessie 2008.05.26. 15:06:29

Esetleg az Autópályakezelőt, mert úgyis ők mennek ki a narancssárga kocsikkal elpakolni a szemetet/kutyákat/stb., ráadásul minden 30 km-en épp van egy ilyen autó. 06-40-40-50-60 a számuk, nagyon kedvesek és hálásak voltak legutóbb, mikor egy ilyet (fél teherautóabroncs az úton) bejelentettem és elég hamar meg is oldják a gondot.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.05.26. 15:06:46

szomorú, de a 112, 107 stb számokkal nem érdemes próbálkozni.
tudakozó kell, és tőlük az illetékes rendőrség/autópályafelügyelet közvetlen ügyeleti számát kérni.
persze így már nem ingyenes a hívás, ami alap lenne egy segélyhívásnál...

navajonki 2008.05.26. 15:15:24

ha 112 hívod kb 10 másodpercen belül felveszik...

tehenke 2008.05.26. 15:24:51

Hehehe.. Rendőrség... Bocs... csak felnevettem. :-)

Walaki 2008.05.26. 15:39:46

Jaja...112!

kiskicsicsiga 2008.05.26. 15:42:14

én a mentőkkel voltam így.
láttam télen az út szélén egy lengén öltözött csövest.
mivel sürgős volt a teendőm, és nem tudtam a hajléktalansegítők számát, felhívtam a mentőket,hogy lássák már el szegény alkolholszesztől bűzlő egyént, mielőtt megfagy.
2szer hívtam 10-12 csörgésig, majd a 3.nál már a 4.csöngés után felvették és letették...
szeretném,ha nem múlnának azon életek,hogy valaki,mikor utolsó erejével a fröcskölő véren át a telefonon hívja a mentőket,mert megszaladt a kés, akkor letegye...

patentka 2008.05.26. 15:59:59

Rendőrség = pénzbehajtó cég!

Még régebben kicsit gyorshajtottam, 40 helyett 52-vel, rendőr megállít megbüntet, igaza van meg szegtem a szabályt nem is akadékoskodtam, csak fizettem.
Aztán egy mozi parkolójában kocsimat feltörték, kiszedték belőle az amugy nem olcso hi-fi berendezést, tokkal,vonóval + plusza jobb első ablak is megszünt létezni.... rendőrt hívtam, hisz ugy tudtam ezért vannak, mekkorát tévedtem.
Kéz széttár, nem tudunk mit tenni...
Megköszöntem, hogy szolgáltak és védtek aztán hazamentem. Ujra tettem zenedobozt az autóba, persze jóval olcsóbbat, ennek megint lábakélt, rendőrség ujra csak széttárta a kezeit.
Hát erre mit lehet mondani?

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.05.26. 16:03:09

Szikrázó, füstölgő transzformátort láttam egyik éjjel egy közút mentén, minimum bozóttűz-, de talán életveszélyes is lehetett. Hívtam a 112-t, mert nem volt kedvem, időm, sem lehetőségem hosszasan kutatni, kit pontosan az illetékes. Elmondtam, mi a helyzet. Erre azt javasolták, hogy talán ez elektromos műveket próbáljam meg hívni ez ügyben. Közöltem, hogy én úgy érzem, állampolgári kötelességemet megtettem, a továbbiakban többet nem szándékozom telefonálgatni. Ennyiben maradtunk. Gondolom, ők is inkább visszafeküdtek aludni.

amos 2008.05.26. 16:05:16

Megértem a rendőrséggel szembeni indulatodat.A felső vezetés szakmai kompetenciájának tükörképét látjuk.Mindennap.Az embernek olyan érzése támad,hogy vagy nem igazítják el a csapatukat,vagy nem ellenőrzik őket,vagy nem számoltatják be őket,vagy egyáltalán szarnak az egészbe,csak a karrierjükre koncentrálnak.
Nem a polgárok -akikért lennének - érdeke a prioritás számukra,hanem valami,saját maguk által megfogalmazott,irreális cél.
Ez vezetői szakmai,etikai,mentalitásbéli probléma.Évtizedek óta.
Szerintem ezt a szakmát is meg lehet tanulni.Ha akarják.

Dr Kangörény 2008.05.26. 16:13:33

amos, azért ne csináljunk úgy, mint a focinál, ahol rendszeresen kirúgják az edzőt, ha a szar focisták nem akarnak-nem tudnak játszani.
A fent leírt esetekben sem a vezetők csesztek intézkedni, hanem a beosztott rendőrök.
Ez minden szinten szakmai, etikai, mentalitásbeli probléma.

amos 2008.05.26. 16:27:41

Kangörény!

Teljesen igazat adok neked,de a vezetőnek az a dolga -nem csak a rendőrök esetében-,hogy ellenőrizze a munkát.Természetesen nem minden vezetőre vonatkozik és a lehető legteljesebben egyetértek utolsó mondatoddal.
Elfogadom és köszönöm a véleményedet!

-putyin- 2008.05.26. 16:29:52

ezt a rendőrséget nem arra használták, amire a rendőrség való. a felső vezetőket lejáratták, felhasználták őket, míg a szegény utcán szolgáló rendőrökkel megverették a népet, meg különféle büntetésekkel szopatják az autósoka. de a mozgássérült még mindig nem tud parkolni egy bevásárlóközpont erre kijelölt parkolójában, mert addig már nem terjed a rendőrség hatalma, hogy ott is büntessen. ellenünk használják őket, nem értünk. így nem is lesz népszerű a rendőrség.

Tami 2008.05.26. 16:43:23

RENDŐRSÉG= BŰNÖZŐ POLITIKUSOKAT VÉDŐ KORRUPT SZERVEZET. ENNYI.

Yes 2008.05.26. 17:00:32

nekem tegnap volt hasonló élményem, IX. ker és XIX. kerület határán a határ úton az ady endre út kezdeténél egy részeg csöves feküdt a szélső sávba és négykézláb mászni próbált befelé, egy másik szintén ittas meg próbálta rángatni kifelé, ráadásul mind a ketten sötét ruáhba voltak

telefonálok, a 107 felvette azt mondja kapcsolja a kispesti kapitányságot, ott kb 2 percig csörgött és senkise vette föl.

ennyi

Best75 2008.05.26. 17:09:16

Amíg a rendőrséget hívtad, addig még esetleg további X ember ment át majdnem az említett fémdarabon, vagy kerülte ki hozzád hasonlóan csak az utolsó pillanatban (és persze hajtott simán tovább), illetve ha el is éred a rendőrséget, akkor is jó idő, mire a helyszínre érnek. Miért nem álltál meg, tolattál vissza és vitted el a sávból? Miért kell ehhez a rendőrség?? Egy kutya az más, azt nem állsz le kergetni az autópályán, de valószínűleg azzal sem a rendőrség foglalkozik.

1977ex 2008.06.11. 12:19:02

autópályán tolatni???????? te megőrültél?????

M_R 2008.06.11. 13:16:53

Én egy defekes teherutógumit találtam az M5-ön. Pont középen volt a két sávot elválasztó vonalon. Tőle kb 50 méterre ott áll a trafis Octavia. Melléjül gurultam, hogy ott egy bazi nagy gumi, marha balesetveszéleyes, nem-e kéne leszedni onnan (bár szerintem ők is látták, talán még azt is ahogy defektet kapott a teheautó...) A válasz - nekik nem az a dolguk, ők sebességet mérnek. B+. telefon 112 - kb 5 perc után felveszik, szituáció vázol - válasz: Tudunk róla. És telefon lecsap. Ja és rá 2 héttel jön ajánlott tértis levél a rendőrségtől, hogy nyilatkozzam kivezette az autót x. hó y napon 11:25-kor. Összeraktam a történetet: a trafizós majmok feljelentettek rendszám alapján, merthogy indokolatlanul megálltam a leállósávon és ezt kamerával rögzíteték. Szerencsére május 1 előtt, az ojjektív előtt volt, úgyhogy annak rendje-módja szerint megtagadtam a válaszadást. Most jött újabb tértis levél: amelyben figyelmezetnek hogy ez május 1 után 30k HUF lett volna. B+

Lajos 2008.07.16. 22:06:52

Hasonlo, bar aranyaiban pozitivabb:
Mikor elloptak a taskam az Irish Cat-ben, a felszinen hivtam a rendoroket, es mikor a 'kerjuk varjon a kezelo jelentekezesere' uzenetet kaptam belerugtam az egyik muanyag kukaba ott. Meg jo hogy nem szurkalni keszultek.
Erre egy onjelolt - vagy tenyleg ott dolgozo, de letagadott - kopasz nekemjott es korkorosen combon rugott "nerugdossama!" felkialtassal, kozben kapcsolt a szam:
"Jo estet, kiraboltak, de epp most meg is taaamadtak...."
Ennek hallatan a kopasz arrebment, haverjat kuldte kesobb meggyozni engem a KEK 002 rendszamu csodabmw-bol, hogy o csak a munkajat vegezte a korrugassal. Persze a kocsma odalent tagadta, hogy barki hozzajuk tartozik odafent.
süti beállítások módosítása